Multe persoane doresc să știe cum să vadă ce garanție au pentru laptopul lor. De multe ori, comunicarea cu magazinul este deficitară. Alteori, magazinul pulsează sau chiar oferă garanție extinsă pentru acel produs.
Așadar, fiți atenți ce cumpărați și citiți garanția, dar și condițiile de acordare a garanției. E regulă general valabilă, nu numai pentru laptopurile DELL.
Sunt 3 metode de a face lucrul acesta cu laptopurile de la DELL, pe lângă „interogarea magazinului”. Dar oricum ar fi, magazinul nu are voie să vândă un laptop cu garanție mai mică de atât.
3 posibilități de a verifica garanția
Hai să vedem cum verificăm garanția.
Verificare online, pe site-ul producătorului.
Aveți aici un link care vă ajută să vedeți garanția. Trebuie să introduceți serialul de pe eticheta laptopului. În general, se află pe partea din spate.
Dell PC warranty – aplicația de pe laptop
Aveți pe laptop o aplicație numită SupportAssist. În stânga sunt toate informațiile legate de garanție.
Sunați la echipa Dell
Numărul de telefon este: 0800 894684. Puteți apela de la 9 la 17:30 și 24/7 doar dacă aveți premium suport. În general, cei care au mașini virtuale și alte nebunii ce nu țin de garanție.
O să încercăm să dezvoltăm și o serie de articole utile, cu informații despre brandurile cunoscute de la noi. Sper să prindă. 🙂
Adaugă un comentariu