E bine să avem o reducere de fiecare dată. Un voucher. Orice! Multe persoane caută reduceri pentru laptopuri, dar din ce în ce mai multe persoane caută vouchere pentru laptopuri. Se întâmplă de multe ori ca oamenii să aibă nevoie de o reducere. De fapt, cine n-are nevoie de așa ceva?
Așadar, am zis că trebuie să anunțăm, cât se poate de des, care sunt voucherele disponibile la eMAG pentru laptopuri.
După cum ați observat și voi, aceștia au diferite campanii, tot mai dese. Unii ar spune că sunt reduceri doar cu numele, dar cine suntem noi să îi judecăm?
Totuși, e dreptul vostru, dar și recomandarea noastră ca voi să căutați cel mai mic preț. Cu voucher sau nu.
În ultima vreme am observat că au început să nișeze cât mai mult. Probabil faptul că au discuții cu producătorii pentru a oferi cel mai bun preț.
Puteți verifica voucherele aici.
Sunteți invitați să ne transmiteți și alte vouchere în secțiunea de comentarii dacă le găsiți mai utile.
Evident, de ce nu ai putea să iei o reducere mai bună?
Pentru că sunt diferite promoții. Vor să promoveze anumite categorii de produse sau chiar branduri.
Antim a zis
Fără supărare, dar cu voucherele astea e ca și cu reducerile de Black Friday: o minciună.
Prețurile la eletronice și electrocasnice sunt sensibil mai mari sau la nivelul altor țări mai potente economic decât noi. Prețuri cu adevărat bune găsești pe Ebay, Amazon, dar pui la socoteală și transportul și garanția, în caz că e nevoie.
Perioada asta caut un laptop. Fac fel și fel de comparații a configurațiilor și studii de piață a prețurilor. Noi suntem mai scumpi. Mai sunt magazine care aduc produse pe altă filieră decât reprezentanțele (de ex telefoane mobile), dar e problemă cu garanția (ai doar Europeană, nu ți se schimbă produsul, ci doar se repară). În fine.
Petrus a zis
Pe lângă asta avem și alte servicii care costă. Eu aș număra lucruri precum:
– plată ramburs. Costă atât magazinul cât și clientul
– foarte multe retururi. Vinovate sunt magazinele, dar și clienții care nu se informează
– concurența scăzută. Da, pe partea de furnizori stăm foarte prost
– transportul gratuit plătit tot de clienți(prețul pe ansamblu mai mare)
Astea sunt primele care îmi trec acum prin minte.
Ceilalți sunt mai ieftini, dar pe ansamblu te vei chinui cu garanția, cu posibilitatea de a da retur și toate cele amintite mai sus. Practic, nimic nu e gratis, dar lumea nu înțelege astfel de lucruri. Nu se informează, nu îi interesează.
Mulțumesc de comentariu. 🙂